Tema: Re: VDAI nerimsta
Autorius: Laimis
Data: 2010-12-08 21:33:09
KEdas rašė:

> Prikabinau. Jei pastebėsi asmens duomenis, kurių negalima skelbti –
> perspėk, užtušuosiu.

Dar neskaičiau, tik toks klausimas -- atsiliepimą į skundą parašei?
Jei ne ir nesiruoši to daryti su kokio kiek besispecializuojančio
teisininko pagalba (aš tikrai rekomenduočiau, nebent tas atsiliepimas
procesine prasme ir reikšme yra nesvarbus, mažai reikšmingas), tai
galėčiau pasiūlyti kontrargumentus VDAI argumentams, net jei jie mano
nuomone ir yra neteisingi. Tik atsakomybė už tai, pats puikiai supranti,
kokia (JOKIOS). Ir jei tas atsiliepimas nors kiek svarbus, tai tikrai
rekomenduočiau jį adekvačiai parengti.