Tema: Re: VDAI nerimsta
Autorius: KEdas
Data: 2010-12-06 21:18:10
2010.12.06 20:36, Laimis rašė:
> Mane labiau domina būsima nutartis; situacija ir taip aiški -- gavo
> skundą ir pradėjo tyrimą.

Ne visai taip. Gavo iš policijos užklausimą ir pradėjo tyrimą, nors tai
ir nenumatyta jų įstatyme.Įstatyme numatyta, kad į VDAI kreiptis turi
nukentėjęs asmuo.

> Gali priminti aplinkybes; kokie ten
> įtarinėjimai buvo dėl VDAI persekiojimo, nes yra pažįstamų, buvo
> užsiundyta?

Toks ir persekiojimas, kad visiškai neįsiklauso į argumentus ir
užsispyrusiai teigia savo.
Tuo tarpu kai pieš metus kreipiausi į policiją, kad kažkas išplatino
lapelį su mano vardu, adresu, telefonu, ir el. paštu mane vadindamas
maniaku ir kviesdamas „padėkoti“, VDAI atsiuntė raštą siūlydama kreiptis
į teismą privataus kaltinimo tvarka. Patys jokių veiksmų nesiėmė.

Būta ir kitų pavyzdžių (ne mano), kai paskyrė baudą už tai, kad kažkas
nurodė, kad toks tai nikas atitinka tokį tai vardą ir pavardę turintį
asmenį. Paskirta 500Lt bauda, byla apskųsta LVAT.

Laimi, tu pasižiūrėk štai čia esančius komentarus ir pasakyk kiek ir
kokių bylų reikėtų iškelti.