Tema: Re: VDAI nerimsta
Autorius: KEdas
Data: 2010-12-06 13:37:02
Laimis rašė:
> Kita vertus, aš įsiklausyčiau į argumentus. Labai įdėmiai perskaityčiau
> ir įsiklausyčiau. Didelė jų dalis yra pakankamai pagrįsta.

Na, tas žodžių žaismas gal ir užburia, bet pats supranti, kad
reikalavimas nepanašus į teisingą ar protingą.

Jų minimame įstatyme yra štai toks teiginys:
“4. Šis įstatymas netaikomas, jeigu asmens duomenis tvarko fizinis asmuo
ir tik asmeniniams poreikiams, nesusijusiems su verslu ar profesija,
tenkinti.“

Mano manymu šis sakinys paneigia visus tolimesnius VDAI išvedžiojimus.
Bent jau iki tol, kol jie įrodys, kad valstybinio numerio užrašymas yra
kaip nors susijęs su mano verslu ar profesija.

Daugiau argumentų buvo išdėstyta vasarą vykusioje diskusijoje.