Tema: Re: VDAI nerimsta
Autorius: KEdas
Data: 2010-12-08 22:28:39
2010.12.08 22:01, Laimis rašė:
> sustiprina mano įsitikinimą, kad esu teisus suvokdamas tą direktyvą ir
> jos taikymą, privatumo apsaugos principus, mūsiškio ADTAĮ nuostatas.
> Net jei teismas (ir LVAT) ir šį kartą VDAI apeliaciją dar atmestų.

Man tai nesinorėtų, kad ateityje susiformuotų praktika, kai nebebus
galima minėti nusikaltėlio pavardės, o ją paminėjusieji būtų to paties
nusikaltėlio persekiojami.
Jau dabar situacija panaši – nusikaltėliai naudojasi teisinės sistemos
spragomis šokdindami liudininkus, teisėjus, policiją ir t.t, o patys
smaginasi kartu su advokatais tratindami pavogtus pinigus.