Tema: Re: VDAI nerimsta
Autorius: Laimis
Data: 2010-12-08 10:07:36
Cube rašė:

> [...]
> instancija turi, bet cia ne tas atvejis). Jei pareiskimas atitinka
> procesinius dokumento formos reikalavimus, tai turi nagrineti, kad ir
> kaip i durniu ziuredami. Beje isvada, kad sitie santykiai visai
> nereguliuojami istatymo, tai ne toks jau ir retas atvejis -
> supaprastintai kalbant, butent ta Kedo atveju teismas ir pasake. T.y.
> kad istatymas taikomas netinkamam objektui (numeris ne asmens duomenys)
> ir netinkamam subjektui (Kedas ne tvarkytojas). Tai dasidetu tiktai, kad
> ir netinkamai veikai, nes ne automatine ar sistemizuota.

Tu žiūri irgi išsisukinėji nuo dalies nepatogių argmentų. Aš ne
teisininkas, todėl galiu ir *stipriai* nusipezėti, nes neišmanau proceso
(subtilybių), tačiau mano akimis ir tu varai ryškų briedą, nes pagal
tavo išaiškinimą, kaip supratau, teismas imtųsi nagrinėti, pavyzdžiui,
kokius mokesčius ir kaip pritaikyti subjektui, kokios mokestinės išimtys
jam galioja ir kokie PVM įstatymo punktai jam pritaikomi, o pabaigoje
lyg tarp kitko, parašytų, kad subjektui apskritai netaikytinas PVM
įstatymas.
Pataisyk mane bent jau šitoje vietoje, jei klystu, tačiau esminis
teiginys/argumentas lieka nepaneigtas -- jei KEd'ui bus taikomas
įstatymas (nagrinėjama ar automobilio nr yra asmens duomenys, ar jis
buvo duomenų valdytojas ar jis pažeidė būtent ADTAĮ) tai TIK TODĖL, kad
jam įstatymas visų pirma apskritai pritaikomas, kaip subjektui
tvarkiusiam duomenis automatiniu būdu. Priešingu atveju, _visų_pirma_ (o
ne kažkur tarp eilučių ar nutarties pabaigoje) *motyvuotai* būtų
išaiškinta, kad KEd'o veiksmams įstatymas *netaikomas*.

> Beje turiu dar viena ideja paciam Kedui - parasyk visa sita istorija ir
> nusiusk nutartis kad ir tam paciam delfiui. Nes kai kurie VDAI
> argumentai tokie dogmatiskai trumparegiski, kad aplamai kvestionuoja
> zodzio laisve. Tai is sito butu galima sensacinga istorija sukurpti -
> gal ir susidomes.

Ir kokie gi? Jei pačiai teismų tarybai susišvietė, kad surinkti asmens
duomenys nėra vieši (negali būti panaudojami kitiems tikslams, nei buvo
tvarkomi) ir būtent todėl nuasmeninamos nutartys, tai kokie gi VDAI
dogmatiški argumentai nori žodžio laisvę pažaboti?