Tema: Re: VDAI nerimsta
Autorius: Laimis
Data: 2010-12-08 22:01:47
KEdas rašė:

> Prikabinau. Jei pastebėsi asmens duomenis, kurių negalima skelbti –
> perspėk, užtušuosiu.

Geras. Beveik pažodžiui dėsto mano mintis/teiginius, argumentaciją (nors
tikrai nesidomėjau teismine ETT praktika, tik minėta direktyva, 29 darbo
grupės nuomone, ADTAĮ, jo komentaru). Tai tik dar labiau sustiprina mano
įsitikinimą, kad esu teisus suvokdamas tą direktyvą ir jos taikymą,
privatumo apsaugos principus, mūsiškio ADTAĮ nuostatas. Net jei teismas
(ir LVAT) ir šį kartą VDAI apeliaciją dar atmestų.
Ir, beje, Cube turbūt neskaitė, nes jei būtų skaitęs, tai jam nesigautų
siūlyti automatizmo argumento ir tuo pagrindu neigti visą įstatymo
taikymą...