Tema: Re: VDAI nerimsta
Autorius: KEdas
Data: 2010-12-08 22:24:10
2010.12.08 21:33, Laimis rašė:
>  nebent tas atsiliepimas procesine prasme ir reikšme yra nesvarbus,
> mažai reikšmingas),

Nemanau, kad labai svarbus, bet kažką parašyti žadu. MKN teismas
nepakankamai atkreipė dėmesį į nutarimo paviešinimo tikslą – apginti
tikėjimą teisėsaugos institucijomis. Ankstesni komentatoriai teigė, kad
pažeidėjai nebaudžiami, nuotraukų siuntimas yra beprasmis, tai tik
policijos VR akcija.
> tai galėčiau pasiūlyti kontrargumentus VDAI argumentams, net jei jie
> mano nuomone ir yra neteisingi. Tik atsakomybė už tai, pats puikiai
> supranti, kokia (JOKIOS).

Bet kokie pasiūlymai sveikintini. Skaityti moku, o patarimus juk pats
perrašysiu arba nekreipsiu į juos dėmesio, sprendimas mano, tad kokia
gali būti patarėjų atsakomybė?