Tema: Re: VDAI nerimsta
Autorius: KEdas
Data: 2010-12-08 17:42:23
2010.12.08 14:47, Laimis rašė:
> Aš matau cituojamus teismo argumentus, VDAI apeliaciniame. Man pakanka
> jau ir to ką matau, kad galėčiau daryti išvadą jog tau įstatymas buvo
> taikomas. Nors atmesk, bus įdomu perskaityti visą nutartį.

Prikabinau. Jei pastebėsi asmens duomenis, kurių negalima skelbti –
perspėk, užtušuosiu.

> Tai kaip suprantu, tos (nekompetencijos) aplinkybės tave turėtų tik
> neraminti, kai LVAT (aukštesnės instancijos ir kompetencijos) teismas
> nagrinės VDAI apeliaciją...?

Paskutinis teismo posėdis buvo pabrėžtinai formalus ir pagal visas
procedūras. Dalyvavo visos 3 šalys, panašu, kad teisėja su medžiaga buvo
susipažinusi iš anksto, tad neturiu kuo skųstis. Kad nutartis surašyta
ne taip, kaip man norėtųsi – kita kalba.