Tema: Re: VDAI nerimsta
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2010-12-06 23:22:40
Tai kaip supratau is tamstos argumentu, Kedas padare pagrindine klaida,
kad numeri paviesino Delfi svetaineje. Tai dabar "na zlo vragu" jam
reikia specialiai uzpirkti puslapi laikrastyje ir didziulemis raidemis
uzrasyti, kad tokio tai tokio numerio auto savininke nubausta
administracine bauda uz tai, kad ne vietoje pastate savo auto. Ir viskas
bus gerai, nes IT sistema nenaudota? Ar vis tiek bus blogai, nes
laikrasti maketavo kompiuteriu?

Beje, klausimas ta pacia tema: ar kiekvienas pilietis, panaudojes
internete kur nors zodi "Abonentas", automatiskai gali buti
persekiojamas VDAI, nes pagal ji galimai galima nustatyti tam tikra
viena asmeni?

--
Valdas Vilutis