Tema: Re: VDAI nerimsta
Autorius: Laimis
Data: 2010-12-06 20:36:35
KEdas rašė:

> Laimi, bet negi tu nejauti link kokio absurdo einama? Jei žurnalistas
> parašys, kad kažkas su žalia striuke ir raudona kepure nusispjovė, tai
> gali būti truktelėtas už asmens duomenų paviešinimą, nes kažkas jį
> galėjo atpažinti ir tai pakenktų raudonkepurio reputacijai?
> Pasiskaityk mano bylos nutartį, tai gal labiau suvoksi aplinkybes ir
> situacijos idiotiškumą.

Nežiūrėk taip siaurai ir ribotai. Tokiose srityse (ir jų sankirtose),
kaip privatumas, žodžio laisvė, viešasis interesas yra daug aptakumų,
išimčių. Ir neveltui. Žiniasklaida apskritai yra atskira sritis, čia jos
velti nereikėtų.
Mane labiau domina būsima nutartis; situacija ir taip aiški -- gavo
skundą ir pradėjo tyrimą. Gali priminti aplinkybes; kokie ten
įtarinėjimai buvo dėl VDAI persekiojimo, nes yra pažįstamų, buvo užsiundyta?
Taigi, būsima nutartis mane domina, nes labai įdomūs teismo argumentai
(bet kokiu atveju) ir kaip jie dera su tuo kaip aš įsivaizduoju teisinį
reglamentavimą.