Tema: Re: VDAI nerimsta
Autorius: V
Data: 2010-12-06 19:13:27
tai kad tame delfyje nuolat skelbiamos nuotraukos su auto numeriais, kur
zmones pafotkina ket pazeidejus;
kazin vdai ir del tos rubrikeles bylinejasi, kad kazkas kazka isviesino ar i
asmenini gyvenima isikiso ?
ir kodel sito reikalo emesi vdai, t.y kodel cia ne dvieju privaciu asmenu
aiskinimasis teisme ?