Tema: Re: VDAI nerimsta
Autorius: KEdas
Data: 2010-12-06 20:17:58
2010.12.06 20:02, Laimis rašė:
> būdu daroma nuoroda į tam tikrą duomenų subjektą. Taigi ši sąvoka apima
> ne tik teksto nuorodas (pavyzdžiui, pavardę ar asmens identifikavimo
> kodą), bet taip pat ir garsinius bei vaizdinius asmens duomenis4.

Laimi, bet negi tu nejauti link kokio absurdo einama? Jei žurnalistas
parašys, kad kažkas su žalia striuke ir raudona kepure nusispjovė, tai
gali būti truktelėtas už asmens duomenų paviešinimą, nes kažkas jį
galėjo atpažinti ir tai pakenktų raudonkepurio reputacijai?
Pasiskaityk mano bylos nutartį, tai gal labiau suvoksi aplinkybes ir
situacijos idiotiškumą.