Tema: Re: kuro kiekio bake matavimas
Autorius: krx
Data: 2009-08-28 21:48:58
"Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message
news:h7977n$949$1@trimpas.omnitel.net...

> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message news:h72ko5$o84>
> Realiai sunaudota kura rodo kompas, kura bake irgi, paskaiciuot nesunku.
>

>    Totalus sekimas yra "zmoniskas elgesys su jais" ....  Tuo viskas
> pasalyta....

Išpjauni du teksto gabalus, pirmajį neaišku iš kur, sulyginti ir gauni ką?
Argumentavimo klaidas?

Ir be abejo totalus sekimas yra pačio netinkamai suprantamas. Totalus
sekimas yra iliuzija, jei pats darbuotojas ant to nepasirašo. Galiausiai jis
visada gali balsuoti "prieš" išeidamas kitur, niekas nelaiko jo su šauninku
darbo vietoje.
    O jei jau apie demokratiją - tai jis visada gali ateiti pas šefą ir
pasakyti - paskaičiuojam, kiek išleidi kontroles įrangai, įrangos nediegi,
tuos $ dalijamės abipusiai priimtinu santykiu, kiti veiklos rodikliai
nenukenčia, išlieka tokie patys arba gerėja. Bet ar tu bent įsivaizduoji
prasmingą %/skaičių LT sąlygomis darbuotojų, pasiūliusių tokį variantą?
    Ir mano bottom line, kad visi argumentuojantys visiškai nesuvokia savo
vertinimų iš perspektyvos, tame tarpe istorinės, ir tame tarpe
demokratinių/kapitalistinių/etc. sistemų patirties, daug senesnių už mūsų.
Kaip jos perėjo viską, taip ir mes pereisime, tik galbūt greičiau, jei
nedarysime klaidų/pasimokysime. Pvz.: tipo užsieniuose nebuvo taip, kad
akropoliai susikraustė pirma į miesto centrus, o po to nebuvo išmesti į
periferijas? tipo nebuvo taip, kad pirma buvo totalinė kontrolė darbo
vietos, išdirbio skaičiavimas iki varžtų (DĖMESIO: iki judesių skaičiavimo
prie konvejerio!), o tik vėliau atėjo gerokai sudėtingesnės motyvavimo
sistemos, paremtos ir nepaskaičiuojamais rodikliais.