Tema: Re: kuro kiekio bake matavimas
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2009-08-24 21:58:36
Acakysiu nuo antro galo, nes pasijauciau yzeistas.
:-)
Kas yra "valdiskas" kompas, internetas ir darbdavys?
Dirbu namie, su savo kompu, internetu, esu pats sau darbdavys ir pan.
Neisjauciu nei pyzdinantis is darbdavio, anei apgaudinejantis lietuva, nes
mokescius visus moku. Elektra deja ne ymones.
Sekimas teltonikos, pradinis ~1800 lt, menesinis 20-100, priklausomai nuo
lietuva - uzsienis buvimo laiko.
Konkretus pvz.:
uzsakymas kaunas lentvaris, sveriantis prie vilniaus regitros. Actumas -
93,5 km, kaina uz km - 3 lt. Pasikrovimas 9 ryto (2 vietos), gryzimas kaune
17:30.
Pajamos 280, sunaudota kuro 52,36 ltr, kuro kaina - 136,40 lt (be PVM).
"Navaras" - 143 litai. Cia yskaitant vairuotojo atlyginima, draudima, t. p.
savininku mokesty, tr. pr., kuri kainuoja ~400 klt uzdirbama suma...
Tai pasakyk dabar ka galima duoti nupyzdint vairuotojui kuro pavidalu?
IMHO vairuotojas, kaip ir kiti darbuotojai negali duot net preteksto jy
ytart kuro vogimu, nes nieks nesiaishkins - buvo taip ar ne. Eile laukianciu
geru vairuotoju.
Sekima, gal tu supranti kaip vairuotojo kuro vogimo prevencija, bet
pagrindine f-ja sitos paslaugos yra zinoti kur yra tr.pr. konkreciu metu,
kad planuoti krovinius ir pasakyti usakovui kada kas ir kaip. Rimtos ymones
net nesamdo vezeju be tos yrangos ir stebi patys, kliento teisemis.
Hau