Tema: Re: kuro kiekio bake matavimas
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2009-08-26 09:02:09
Sekimo yranga reikalinga kitiems dalykams, kuro matavimas tik bonusas, jau
rasiau. Taip, kad pinigu isleidimas neprieko.
Aisku, jei nenufyrins, liks.
Tu cia smaugima kazkoky mistiny ysivaizduoji ir manai, kad fura kazkokiu
budu uzdrozht galima vazhiuojant.
Jei yra ribotuvas, tai visi taip ir vaziuoja. Tai nera drozimas. O lenkia
del to, kad kitu atveju reiketu smaukyt gaza, kad pataikyt i prieky
vaziuojancio greity, kas yra nepatogu.