Tema: Re: kuro kiekio bake matavimas
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2009-08-27 21:30:15
Pats sakai, kad masina nepigi, butent del to ir turi buti kontrole. Jeigu
vairuotojas blogai jauciasi del kontroles, vadinasi jam reikia dirbti kita
darba. Visur yra kontrole ir manau turi buti.
Tu cia jau kelinta karta kliedi apie prastovas ir kenkima. Paklausiu kaip ir
tu: cia kas lietuviskas bruozas?
Del tycines veiklos atsako pagal ystatyma. Yra mat. acakomybes sutartis,
masinos perdavimo aktas ir pan. Nesunku atskirti kur tycia gadimana, kur del
normalios ekploatacijos susidevi.
Kaip vairas traktuos kontrole, cia yra jo reikalas. Jei man, kaip darbdaviui
nepatiks jo traktavimas, tures ieshkotis kito darbo. Viskas paprasta.