Tema: Re: kuro kiekio bake matavimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-08-27 22:50:16
apie koki kenkima kliedi? tingiu berasyt-nukopijuosiu:

sustojo nakciai su fura-kam jam budriai miegot, nors ir slampineja kazkokie fruktai itartini (jis turi ilsetis, o ne krovini saugot), isgirdo kazka variklyje bildant-ar verta kreipt demesi (jis nusamdytas vairuot-o ne garsu klausytis?), poste kokio nors popierio pritruko - ar verta jam but diplomatu, derint, juokauk, atsiprasinet-ne diplomato pareigoms nusisamde, tad parodys tai ka turi ir nosi krapstys.

p.s. info sklida ne tik apie prastus darbuotojus, bet ir apie isprotejusius darbdavius :)