Tema: Re: kuro kiekio bake matavimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-08-27 17:47:13
apie ka as ir sneku-priemus darbuotoja su privalumu, igyji moraline teise reikalauti, kad tas privalumas ir isliktu. Jeigu tai manksta-tai susekus, kad jisai jos nepadare, turi teise kviesti pokalbiui. Ko ne sektinas standartas?  KAIP TEN RASEI: "...neturintis siektino standarto, kuris yra bent truputį geresnis, nei esama padėtis, nevertas būti vadovu......"