Tema: Re: kuro kiekio bake matavimas
Autorius: krx
Data: 2009-08-25 14:16:15
"Gedikas" <gedikas@#NO_SPAM#zebra.lt> wrote in message
news:h707vm$5j1$1@trimpas.omnitel.net...

> Dadėsiu, kad nupylimai tikrai ne po 30 ltr. 30 ltr nurašyt ant paklaidos
> galima. Nupila šimtais. Kartais ir daugiau. Žiūrint koks mechanizmas...

Problema yra kitur. Jūs, Gintai, sakote, kad tikslas pateisinga priemones
(ne visai tiesiogiai, bet taip). O kur tai veda, visi žinome. Nes leisdamas
vairui nusipilti iš esmės slepi mokesčius, o vairas tampa bendrininku.
Pardon, bet bent aš, pvz., tokio bendrininko turėti nenoriu. Ir kaip visada
einama lengviausiu keliu - vietoje to, kad išsireikalauti, kad valstybė
atiskaitytų už savo teikiamas paslaugas, jas teiktų efektyviai ir tik tas,
kurių išties reikia (t.y. minimalias, tik būtinas), tai visi ieškome
argumentų kaip į tą katilą nedamokėt. Pilietiška vienok ;-)

P.S. Vadovas bus idiotas, jei neturės kontrolės priemonių. Tuo labiau, kad
vairų kultūros peizažas tikrai ne rožėmis ir lelijomis klotas.