Tema: Re: kuro kiekio bake matavimas
Autorius: Evaldas
Data: 2009-08-25 10:44:37
"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message news:h7047k$vuc$1@trimpas.omnitel.net...
> as, kap nestovntis jokioje barkadu puseje-pasmalsausiu: o nera svarstomas kitoks variantas-pamazinti vairuotojui alga 200litu, akis uzmerkiant i tai, kad jisai gales sutaupyta kura (tarkim iki 100 litru)-nusipilti?

Pagal vieną nepatvirtintą legendą išsigandęs strutis kišą galvą į smėlį atseit - nematau priešo ir man nebaisu. Tai tu siūlai kišti galvą į smėlį.

Anegdotas.
Užrašas zoologijos sode. "Stručių negąsdinti - grindinys asfaltuotas"

Tai va mūsiškiai įpratę kišti galvą į smėlį atsidūrę asfaltuotoje aikštelėje (suprask - labiau išsivysčiusioje visuomenėje) daro tą patį ir .... prasiskelia durnas galvas.