Tema: Re: kuro kiekio bake matavimas
Autorius: pjezo
Data: 2009-08-26 10:48:07
toks OT smalsumo patenkinimui:
5 saiba 1700rpm pas fura cia koks greitis?
ir kaz blogai situose skaiciuose?

nes ttiesiog smalsu, lengvajai 5 saiba, 1700 rpm kaip ir optimalus ekonomiskas rezimas gaunasi, pas mane tai iseitu kazkur 80 kmh, greitis nuo kurio lygiam keli, ramiai vaziuojat jungi 5 pavara ir vaziuoji min kuro sanaudom:)