Tema: Re: kuro kiekio bake matavimas
Autorius: krx
Data: 2009-08-27 08:36:43
    O tai visiems pavydas :-), kad žmogus padarė sistemą ir išspaudžia ten
$, kur kiti paleidžia CO2 ir kita kartša entropija į atmosferą. +'as ne tik
už ekonomiškumą ir pelningumo kėlimą, bet ir už ekologiškumą, mažesnį
vartojimą, palaikomajį, o ne beatodairišką vystymąsi.
    Galiausiai pasižiūrėkite LT ir EU vidutinį efektyvumą, pridėtinę vertę
ir pelną ant darbuotojo galvos ir suprasite kur dar yra rezervai. Problemos
prasideda tik tada, kad vyksta vien toks taupymas, o niekaip kitaip
negerinama situacija.