Tema: Re: kuro kiekio bake matavimas
Autorius: NFS_Turbo
Data: 2009-08-24 19:09:19
bet sutik, marazmas ir tiek

teko kalbet su vienos firmos vadyla. nuejo paprasciau, dave normas, kurios pakankamos.  jei susitaupei, tai pilkis kur nori. vistiek kuras iskaiciuojamas i pervezimo kaina. pasalinis poveikis - ne taip smaugiami varikliai, vairuotojai stengiasi ta kura sau susitaupyt. ir masinos ilgiau laiko.


"Gedikas" <gedikas@#NO_SPAM#zebra.lt> wrote in message news:h6u95e$49d$1@trimpas.omnitel.net...
> Gedikas rašė:
>> AMB rašė:
>>> uosvis paskambino persigandes, sako nebegalesiu salerkos is furos 
>>> vogt, nes sake ides kazkokius dacikus i baka , kur fiksuos kuro 
>>> nutekejima. gal kas zino kas ten per technologija?
>>>
>> 
>> Keletas kiek žinau variantų yra.
>> 1. Kaip minėjo Evaldas.
>> 2. Dedamas į baką ultragarsinis(?) daviklis matuojantis talpą - nės 
>> super tikslus bet didesnius nupylimu pastebėt nesunku.
>> 3. Ima iš broto kompiuterio duomenis apie kurą išpurkštą į varinklį. 
>> Tada kuras nurašomas pagal faktiškai variklio sunaudotą kiekį ir jei 
>> turi trūkumą - tavo reikalas. Deja toli gražu nevisur galima pajungt ir 
>> duomenys iš borto kompiuterio nėra itin tikslūs tam reikalui.
> 
> Ir viskas registruojama ir siunčiama ar GPRS ar SMS į centrą iš kurio 
> valdžia mato viską ko jiems reikia - kokiu greičiu važiavai, kokios 
> apsukos, koks sunaudojimas kuro, kada užlylei ir kiek ir tt.
> 
> Teko kažkiek su Teltonika ir Alto sistemom susidurt. Tiesa aš daugiau iš 
> IT pusės.