Tema: Re: kuro kiekio bake matavimas
Autorius: krx
Data: 2009-08-27 12:38:31
"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message 
news:h75dtj$nfs$1@trimpas.omnitel.net...
> va, va-vienam "nusisneketa" o kitam "is esmes taip " Vadinasi barikados 
> turi tris puses? :)))))))
>
> Siaip-sutinku, kad vadovas turi ne tik matyt, bet ir valdyt situacija. As 
> tik norejau pasakyt-kad vairuotojas irgi zmogus ir jis neturetu jaustis 
> sekamas ir kontroliuojamas kiekviena minute, nes nemanau,kad tai malonu. 
> Juk ne vienam patyrusiam vairuotojui suprakaituoja delnai, jeigu jisai vel 
> turi islaikyt vairavimo egzamina su priekabiu inspektoriumi? O jeigu tas 
> egzaminas vyksta istisais metais?

    Bet p. Gintai, jūs visiškai matyt neesate dirbęs kontroliuojančio ir 
vadovo darbo ;-)

    Niekas totaliai neseka. T.y. vadovas ar kontroliuojantis darbuotojas 
nesėdi "metų metais", "kiekvieną minutę" ir nespokso į monitorių. Tai 
neefektyvu. Naujam darbuotojui skiriamas padidintas monitoringas. Jis 
praeina kokybinę kontrolę arba ne, adaptuojasi pagal naujas darbo sąlygas, 
su kuriomis jis yra supažindinamas per bandymo laikotarpį arba gali laisvai 
išeiti ir pasirinkti kitą, mažesnius reikalavimus keliančią darbovietę. Po 
to, jei jis išlaiko kokybinę kartelę, jo kontroliavimo seimplai vis retėja 
ir lieka epizodiški, kad įsitikinti, kad viskas yra gerai, pagal numatytą 
standartą. Galioja audito principas - tikriname 5-10% "sąskaitų" tam tikru 
atrankos būdu, jei nieko nerandame - viskas ore, jei randame 
klaidų/problemų, didiname imtį, kol gauname kokybiškus duomenis analizei.
    Ir net negalite sau leisti įsivaizduoti, kad yra kaip nors kitaip. 
Visada darbuotojui pasakoma iš anksto, kiek jis turi teisės į 
privatumo/nekontroliavimo "jausmą", ir kad jis yra proporcingas jo elgesiui.

> P.S Nenoriu izeisti, bet jeigu vairuotojas totalu jo stebejima PRADES 
> traktuot kaip kara su juo-kontrolieriai to karo nelaimes. 
> Paprasciausiai-masina pernelyg brangi, kaip ir jos prastovos nepigios. O 
> ir priemoniu pakenkti-suirzges vairuotojas turi pakankamai, ipac 
> ivertinant tai, kad laiko kersto planams suregzti jis turi, su masina 
> istisais menesiais buna vienas, o ir likimo broliu pasaulyje nemazai 
> sutinka :)

    p. Gintai, jūs jau trolinate, nes pradeda svarstyti vairuotojo 
smegeninės darbą. O mes kalbame apie elgesį darbo vietoje.