Tema: Re: kuro kiekio bake matavimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-08-25 11:10:20
as sulau apsvarstyti varianta nekuriant totalines sekimo sistemos-kiek kuro nulasejo ar kiek furos gultas idubo, neteisetai pakeleive nuo gatves pasiemus. Juk nera svarbu-kiek kas nusipyle, o svarbu tai- ar firma gauna prognozuota pelna ir vairuotojai patenkinti.

Jei jau megsti legendas:

bene Fardas buvo isikvietes tikrintojus su laikrodziais i savo gamykla, kurie ieskojo pasleptu rezervu. Po patikrinimo- padaryta isvada-visi dirba saziningai, nestoviniuoja, iskyrus viena, kuris vis sedi, kojas ant stalo uzsidejes. Fordas numojo ranka-tasai lai sedi, mat praeita savaite dave mums ideja, kaip sutaupyt 50 tuks USD i menesi (ne esme)

morale-svarbu rezultatas!  Jeigu tau tas vairuotojas , tinkamai priziuri masina, isvengia visokiu baudu,  jam nereikia pirstu nurodinet, ka jis turi daryt-na, rezultate-sugeba uzdirbi tamstai kruva pinigu, ko tamsta sukti galva del nupiltu 30litru saliarkos? Itrauk i sanaudas ir vsio. KUR TAS SMELIS IR KUR TA GALVA?