Tema: Re: kuro kiekio bake matavimas
Autorius: krx
Data: 2009-08-26 00:43:18
"LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message
news:h71c2b$nse$1@trimpas.omnitel.net...
> Tu cia kalbi kaip ir razumnai, bet:
> jei usimerki nupilant kura, vadinasi leidi tai daryti. Kiek kuro galima
> nusipilti? Na tiek, kiek kiekvienas vairuotojas galvoja, kad jy darbdavys
> apgauna. Net sutarus kazkoky, tarkim 200 ltr menesiui limita, vairuotojas
> nupila tuos 200 ir paskui po truputy arba ishkarto pradeda dar po 200
> nufyrinet.

Klausimą ne taip reikia statyti. Kiek kuro yra norma vienai galvai/namų
ūkiui? Kai pasižiūri, kokiais tempais vagia įsismaginę ir nekontroliuojami
vairai, pamatai, kad jie vagia kiekį ne tik "sau", kas dar tarkime, pagal LT
moralės supratimą, yra bemaž suvokia ir pateisinama, bet ir ant pardavimo. O
štai jau verslo versle toleruoti nebeišeina nė per kur =)

> mane biesina vien jau faktas, kad nupilama kuro, kurio as negaliu
> apskaityt ir nzn konkretaus kiekio

Labai natūralus pasipiktinimas. Verslas be apskaitos - jau nebe verslas. Tuo
labiau, jei kuras - viena iš pagrindinių verslo žaliavų.