Tema: Re: kuro kiekio bake matavimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-08-27 23:05:53
tik nesusireiksmink tiek :) Ar tik nesijauti vienintelis, galintis pasiulyt duona kasdienine? Nes sprendziant is tamstos teksto,.cit  " Tie darbuotojai, kurie dirba pagal metoda: nepriklauso, nedarysiu, baigesi " jautiesi galintis reikalaut to kas nepriklauso, mokedamas tiktai tai, kas priklauso :))))) Smagiai pas pati gaunasi.  Paprasyk, kad kas garsiai perskaitytu, ka rasai. NEPYK prasau ant manes-as nesu tavo priesas ir netgi nemoku tos furos vairuoti. SUERZINTI IRGI NENOREJAU-ATSIPRASAU


"LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message news:h76jp5$gia$1@trimpas.omnitel.net...
> Tikrai daug nesamoniu prirashei, tingiu net i visus teiginius acakinet.
> Tie darbuotojai, kurie dirba pagal metoda: nepriklauso, nedarysiu, baigesi 
> laikas metu yrankius, nieko nesaugau ir garsu neklausau, sekmingai mina 
> darbo birzos slenkscius ir sekmingai numirsta ubagais. Cia tinka pavyzdys - 
> pestysis buvo labai teisus, uztat negyvas.
> Ateina tokie ysidarbinti, pasiziuri, kad kasmet arba dazniau keicia 
> darbovietes, ishkart tampa aishku, kad yra problema.
> Esu giliai ysitikines, kad tamista butent toks ir esi.
> 
> "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message 
> news:h769g3$4a0$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nezinau, ka tamsta vadintum totaliu sekimu, bet jei, cituoju:
>> " : ..........Galima net apsuku grafika nusipaisyti pagal laika. Yra 
>> tokiu, kurie mieste
>> kaip ysijungia kookia 5 pavara, tai jei mato uz kilometro sviesafora, tai 
>> ir drozia ta pavara iki jo su 1700 apsukomis. Tai jei po pastabu nekeicia
>> vaziavimo manieros, viso gero"
>> -man tai dvelkia totaliu sekimu. O prisiminus, kad ir stabdyti leistina 
>> tik nenaudojant ar labai mazai naudojant stabdzius........ka jau cia ir 
>> pridurti.......
>>
>> Aplamai-taigi as nenoriu jums ka nors irodyti. Kukliai bandziau parodyt ir 
>> kita medalio puse. Vadovas norit viska suskaiciuot, viska 
>> kontroliuot -naturalu, kad vairuotojai iesko kaip isvengti tos kontroles. 
>> Posto pradzia paskaitykit-konsultuojasi per gimines, internetu kas per 
>> datcikai, kaip apeiti. Paklausk prie butelio vairuotojo ka jisai apie tai 
>> mano. Jeigu sefas i ji ziuri , kaip i nusikalteli ar vagi-ka jis praras 
>> toks ir budamas? Taip ar taip-poziuris i ji jau toks? Ir galiausiai-jeigu 
>> sefas toks viska totaliai skaiciuojantis-kodel vairuotojas turetu kitaip 
>> elgtis? yra jau pavyzdziu-atejo darbadienio pabaiga -mete irankius ten kur 
>> stovi (juk virsvalandziu nemoka?),  sustojo nakciai su fura-kam jam 
>> budriai miegot, nors ir slampineja kazkokie fruktai itartini (jis turi 
>> ilsetis, o ne krovini saugot), isgirdo kazka variklyje bildant-ar verta 
>> kreipt demesi (jis nusamdytas vairuot-o ne garsu klausytis?), poste kokio 
>> nors popierio pritruko - ar verta jam but diplomatu, derint, juokauk, 
>> atsiprasinet-ne diplomato pareigoms nusisamde, tad parodys tai ka turi ir 
>> nosi krapstys. Labai nesaziningai elgsiesi, jeigu nori, kad zmogus, kuri 
>> tu manaisi esanti vagimi (todel ir kontroliuoji) galva guldytu uz tavo 
>> imone....Neguldys, nes ir neprivalo.
>>
>> p.s neskatinu vogti-tik sakau, totali kontrole issaukia atsakomaja 
>> reakcija. Vieni nori irodyt esantys gudresni ir vistiek pavogti, kiti 
>> pasidaro "robotai" kuriems nusispjaut i firmos interesus-vien vykdo 
>> pareigas, taip, kad prie ju nebutu galima prikibti, kiti vaikiskai kersija 
>> pasakodami konkurentams apie viska, ketvirti-nusispjauna ir iseina :) O 
>> regis -ko truko? NIEKO! Tik padoru pelna panoro dar padoresni padaryt :) 
>> Rezultate-kolektyve atmosfera prasta (itariama, esant skundiku), masinose 
>> datcikas ant datciko-jie genda, eikvojami nervai ir lesos, vairuotojas 
>> paskambines pranesa, kad kazkur Rusijoje fura uzdaryta mistinei patikrai 
>> (siaip gal butu uzteke ir kuklios dovaneles milicininkui-bet juk jis 
>> neprivalo buti kysininku del taves?)  Va ir braizyk tuos grafikus, kiek 
>> kas desini pedala spaude ar kokia pavara vaziavo........To siekei?
>>
>> nebediskutuosiu-daug prirasiau :)))))
>>
>>
>> "krx" <krx@d.lt> wrote in message news:h75k6n$254$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
>>> news:h75dtj$nfs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> va, va-vienam "nusisneketa" o kitam "is esmes taip " Vadinasi barikados
>>>> turi tris puses? :)))))))
>>>>
>>>> Siaip-sutinku, kad vadovas turi ne tik matyt, bet ir valdyt situacija. 
>>>> As
>>>> tik norejau pasakyt-kad vairuotojas irgi zmogus ir jis neturetu jaustis
>>>> sekamas ir kontroliuojamas kiekviena minute, nes nemanau,kad tai malonu.
>>>> Juk ne vienam patyrusiam vairuotojui suprakaituoja delnai, jeigu jisai 
>>>> vel
>>>> turi islaikyt vairavimo egzamina su priekabiu inspektoriumi? O jeigu tas
>>>> egzaminas vyksta istisais metais?
>>>
>>>    Bet p. Gintai, jūs visiškai matyt neesate dirbęs kontroliuojančio ir
>>> vadovo darbo ;-)
>>>
>>>    Niekas totaliai neseka. T.y. vadovas ar kontroliuojantis darbuotojas
>>> nesėdi "metų metais", "kiekvieną minutę" ir nespokso į monitorių. Tai
>>> neefektyvu. Naujam darbuotojui skiriamas padidintas monitoringas. Jis
>>> praeina kokybinę kontrolę arba ne, adaptuojasi pagal naujas darbo 
>>> sąlygas,
>>> su kuriomis jis yra supažindinamas per bandymo laikotarpį arba gali 
>>> laisvai
>>> išeiti ir pasirinkti kitą, mažesnius reikalavimus keliančią darbovietę. 
>>> Po
>>> to, jei jis išlaiko kokybinę kartelę, jo kontroliavimo seimplai vis 
>>> retėja
>>> ir lieka epizodiški, kad įsitikinti, kad viskas yra gerai, pagal numatytą
>>> standartą. Galioja audito principas - tikriname 5-10% "sąskaitų" tam 
>>> tikru
>>> atrankos būdu, jei nieko nerandame - viskas ore, jei randame
>>> klaidų/problemų, didiname imtį, kol gauname kokybiškus duomenis analizei.
>>>    Ir net negalite sau leisti įsivaizduoti, kad yra kaip nors kitaip.
>>> Visada darbuotojui pasakoma iš anksto, kiek jis turi teisės į
>>> privatumo/nekontroliavimo "jausmą", ir kad jis yra proporcingas jo 
>>> elgesiui.
>>>
>>>> P.S Nenoriu izeisti, bet jeigu vairuotojas totalu jo stebejima PRADES
>>>> traktuot kaip kara su juo-kontrolieriai to karo nelaimes.
>>>> Paprasciausiai-masina pernelyg brangi, kaip ir jos prastovos nepigios. O
>>>> ir priemoniu pakenkti-suirzges vairuotojas turi pakankamai, ipac
>>>> ivertinant tai, kad laiko kersto planams suregzti jis turi, su masina
>>>> istisais menesiais buna vienas, o ir likimo broliu pasaulyje nemazai
>>>> sutinka :)
>>>
>>>    p. Gintai, jūs jau trolinate, nes pradeda svarstyti vairuotojo
>>> smegeninės darbą. O mes kalbame apie elgesį darbo vietoje.
>>> 
>