Tema: Re: kuro kiekio bake matavimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-08-27 18:41:55
Nezinau, ka tamsta vadintum totaliu sekimu, bet jei, cituoju:
 " : ..........Galima net apsuku grafika nusipaisyti pagal laika. Yra tokiu, kurie mieste
kaip ysijungia kookia 5 pavara, tai jei mato uz kilometro sviesafora, tai ir drozia ta pavara iki jo su 1700 apsukomis. Tai jei po pastabu nekeicia
vaziavimo manieros, viso gero"
-man tai dvelkia totaliu sekimu. O prisiminus, kad ir stabdyti leistina tik nenaudojant ar labai mazai naudojant stabdzius........ka jau cia ir pridurti.......

Aplamai-taigi as nenoriu jums ka nors irodyti. Kukliai bandziau parodyt ir kita medalio puse. Vadovas norit viska suskaiciuot, viska kontroliuot -naturalu, kad vairuotojai iesko kaip isvengti tos kontroles. Posto pradzia paskaitykit-konsultuojasi per gimines, internetu kas per datcikai, kaip apeiti. Paklausk prie butelio vairuotojo ka jisai apie tai mano. Jeigu sefas i ji ziuri , kaip i nusikalteli ar vagi-ka jis praras toks ir budamas? Taip ar taip-poziuris i ji jau toks? Ir galiausiai-jeigu sefas toks viska totaliai skaiciuojantis-kodel vairuotojas turetu kitaip elgtis? yra jau pavyzdziu-atejo darbadienio pabaiga -mete irankius ten kur stovi (juk virsvalandziu nemoka?),  sustojo nakciai su fura-kam jam budriai miegot, nors ir slampineja kazkokie fruktai itartini (jis turi ilsetis, o ne krovini saugot), isgirdo kazka variklyje bildant-ar verta kreipt demesi (jis nusamdytas vairuot-o ne garsu klausytis?), poste kokio nors popierio pritruko - ar verta jam but diplomatu, derint, juokauk, atsiprasinet-ne diplomato pareigoms nusisamde, tad parodys tai ka turi ir nosi krapstys. Labai nesaziningai elgsiesi, jeigu nori, kad zmogus, kuri tu manaisi esanti vagimi (todel ir kontroliuoji) galva guldytu uz tavo imone....Neguldys, nes ir neprivalo.

p.s neskatinu vogti-tik sakau, totali kontrole issaukia atsakomaja reakcija. Vieni nori irodyt esantys gudresni ir vistiek pavogti, kiti pasidaro "robotai" kuriems nusispjaut i firmos interesus-vien vykdo pareigas, taip, kad prie ju nebutu galima prikibti, kiti vaikiskai kersija pasakodami konkurentams apie viska, ketvirti-nusispjauna ir iseina :) O regis -ko truko? NIEKO! Tik padoru pelna panoro dar padoresni padaryt :) Rezultate-kolektyve atmosfera prasta (itariama, esant skundiku), masinose datcikas ant datciko-jie genda, eikvojami nervai ir lesos, vairuotojas paskambines pranesa, kad kazkur Rusijoje fura uzdaryta mistinei patikrai (siaip gal butu uzteke ir kuklios dovaneles milicininkui-bet juk jis neprivalo buti kysininku del taves?)  Va ir braizyk tuos grafikus, kiek kas desini pedala spaude ar kokia pavara vaziavo........To siekei?

nebediskutuosiu-daug prirasiau :)))))