Tema: Re: kuro kiekio bake matavimas
Autorius: krx
Data: 2009-08-27 10:49:06
Kai kurių tavo komentarų principinai neverta komentuoti, nes jie yra
suvedami į minimumą arba maksimumą, hiperbolizuojami. Tai nesveika.

O jei apie mankštą - tai pvz.: darbuotojas kuris nerūko, yra privalumas. Jei
darbuotojas yra rūkantis, paprašoma jo nerūkyti tarnybiniame automobilyje
(tai ypač liečia lengvuosius), o geriau sustoti 3 min. perekūrui
kelkraštyje. Ir draudžiama išvis rūkyti esant vizitui pas/iš klientų arba
partnerių, jei jie patys yra nerūkantys.