Tema: Re: kuro kiekio bake matavimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-08-25 16:00:23
na, taip-negrazu. Kaip negrazu ir darbuotoju vaikams iskelti Naujametine svente, uzpirkti autobusa i koncerta nuvaziuoti ar geriems darbuotojams suruost po dovanele kaledu proga. NES VMI tai traktuoja kaip algos mokejima natura.TAD gal pasakytu tamsta, ar tas skiriasi nuo saliarkos davimas kiekvienam dirbanciam vairuotojui? mastais? Sutinku! Taciau mokesciu slepimo atzvilgiu-nusikalstama vienodai

plius-ar teisinga teigt, kad nesekdamas vairuotuoju, neistatydamas spec irangos  i bakus-tampi degalu nupylimo bendrininku? Neuzkoduodams vairuotojo nuo alkoholio, tampi kaltas del to, kad jis girtas sekmadieni grizo i namus? Nepastates salia gulto kameros-tampi jo neistikimybes zmonai suokalbininku?