Tema: Re: Demesio! Atsidare naujas bankas "Sekunde"
Autorius: abc
Data: 2011-10-14 22:55:32
Omega iš KTU - pradedate mąstyti teisinga linkme....ruošiamasi ilgai -
nuo pat WWIIojo....ir viskas į skolą..... su periodiniais bankrotais
(kaip 1970aisiais)..ale kaip kitaip priversti likusius naudoti dolerį...

apskritai Jūs gi visi žinote, kad JAV - labiausiai besivelianti į
konfliktus šalis. Šiandien JAV turi ar tai ne 120 karinių bazių visame
pasaulyje, paskutinė jų, berods, Kosove

Taigi jų vietoje aš ne mažinčiau išlaidas, o didinčiau, nes tai jų
paskutinis iš XX a. partijos užsilikęs koziris. Kitaip bus tiesiog
suvalgyti likusių.