Tema: Re: Demesio! Atsidare naujas bankas "Sekunde"
Autorius: RaR
Data: 2011-10-06 09:10:50

> Aš turėjau omenyje 6ąjį pervedimą. O tai, kur jie leido prieš tai gautus
> pinigus - jų reikalas. Ir visai neaišku kuri graikų mokesčių dalis ką
> dengė, o kur 5o pervedimo milijardai ištaškyti...Bet labai tikėtina, kad
> bet kokie turėti pinigai lengvai ištekėjo, tikintis eilinės dozės...

Ir vėl toks pats logikos trūkumas: "labai tikėtina, kad bet kokie turėti
pinigai lengvai ištekėjo, tikintis eilinės dozės..." bet: "Rugsėjo
20osios palūkanoms graikai sukrapštė".

> [...]
>
> Ne "suteiktas", o "pradėtas teikti gabalais". Tamstą skaitant man
> susidaro įspūdis, kad gavo pinigų, ir problemos išsisprendė. O iš tiesų
> tai kol kas gavo daug pažadų. Ir kaip ten pasibaigs dar neaišku. Bet aš
> mielai mintyse laidoju graikus. Valstybei, kuri realiai per dešimtmetį
> neatitiko Maastrichto kriterijų ir kurią paslėptom paskolų dozėm šelpė
> nekaltom akytėm mirksėdamas Goldman Sachs - ne vieta ES. De facto tai -
> kriminalinė veika (sukčiavimas stambiu mastu), už kurią turi būti
> teikiamas teistumas ir sodinama. Bet legaliai viskas gražu, nėra prie ko

"> Ne "suteiktas", o "pradėtas teikti gabalais" - kame čia esminis
skirtumas? Jei būtų tuos šimtą mlrd. iš karto davę, būtų geriau? Būtų
tik daugiau išleidę tą visą paketą ir greičiau prisireiktų naujo.

Juk kai skoliniesi ne rinkoje, o, pvz., iš TVF, visada taip daroma -
pinigai teikiami dozėmis, o iki eilinės dozės turi įvykdyti numatytas
priemones, skirtas biudžeto subalansavimui. Jei reformos nebus vykdomos
- pinigai į balą, o davus visus pinigus iš karto nebus stimulo stengtis
siekiant gauti eilinę dozę.

> Kaip tokie įvykiai greitai pildo komunistų ir fašistų gretas
> Graikijoje.... juk visad atsiras koks avinas, nurodantis bandai
> atpirkimo ožį (šiuo atveju - bankai ir valdžia)...

Na tai, matyt, tai neišvengiama. Matyt, tokiai tautai dar reikia
tvirtesnės rankos. Nevaldomas neuždirbtų pinigų švaistymas ir tiesiog
grobstymas, totalinė korupcija ir pan. tautos moralei ir vystymuisi irgi
nieko gero neduoda.