Tema: Re: Demesio! Atsidare naujas bankas "Sekunde"
Autorius: Vasaris
Data: 2011-09-28 20:42:32
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:j5t6pk$nmu$1@trimpas.omnitel.net...
>O aš ir esu elitaristas. Tai mano pažiūros, mano pasaulio matymas. Ir skaitau
> kad tai teisingesnis (labiau koreliuojantis su realybe) pasaulio matymas.

 Be problemų, taika :-) Mano atveju tik suvienu bet - tol, kol elitas yra atviras, stengiasi atsinaujinti. Aš turėjau omenyje blogąjį aspektą - uždarą kliką, neobjektyvius atrankos ir įtraukimo kriterijus.

> Ne liaudies masės statė archtektūros šedevrus, o konkretūs architektai,

 Rimtai? Neteko kartais matyti šedevrų, kuriuos statė, o kai kur ir stato pvz.: 400 metų iš eilės?

> ne liaudies masės kūrė menus bei mokslus, o konkretūs davinčiai bei edisonai.

Aha. Atominę bombą, šatlus ir LHC irgi darė vieni edisonai, elitas. Ar čia mes staiga apie viduramžius? Ne tamprus socialinis audinys tarp darbininkų, viduriniosios klasės ir santykinai atpalaiduotų nuo kasdienybės rūpesčių "supermenų".

Ir jei tu meną supranti per kolekcionieriaus prizmę, ką gali padėti į seifą - tada, pardon, nesiveliam.