Tema: Re: Demesio! Atsidare naujas bankas "Sekunde"
Autorius: Alvidon
Data: 2011-09-29 19:34:49
Tai aš čia ne apie valdžios agresyvumą, daugiau tautos (masių)
agresyvumą turėjau omeny. IMHO prieš kokius tris dešimtmečius
buvo realus pavojus, kad mūsų (vakarų, tada dar ne "mūsų" ;))
civilizacija savanoriškai nusižudys - koks pikas buvo visokių
antikarinių ir kitokių "gyvenkim draugiškai". Na o bet tačiau
egzaminą (pradėta viešai 9/11) išlaikė, ir tai džiugu. (Marux,
fas, apie tavo idėjinius brolius šneku :)). Po WWII vakarų
samonėj buvo ryškus perlenkimas "pacifistinis". Ne tai kad tai
iš principo bloga idėja, tiesiog perlenkimas. Kažkokio laipsnio
agresyvumas, žvėriškumas yra būtinas, kitaip tapsi kažkieno
pietumis. Toks pasaulis. Ne mes jį sukūrėm, ne mes jo taisykles
nustatėm, mes tegalim elgtis arba adekvačiai, arba išnykti.

Na o valdžia vakaruos - ką jin gali, viską padarys vardan rinkėjų
balsų, bestuburiai ;)

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:j614k7$g61$1@trimpas.omnitel.net...
Na, kad mažiau bombardavo bet tikslą pasiekė, čia gal daugiau
technologijos kaltos, o ne agresyvumo stygius. Nereikia taip visko
idealizuoti - tikslas įvesti demokratiją ir atvirumą visame pasaulyje
man labai patinka, bet yra ir spaudimo išbandyti naujas karines
technologijas, galiausiai karas dažnai virsta šou publikai.

Šiuo metu kova Afganistane ir Pakistane vis daugiau pereina į
kompiuterinių žaidimų formą. Floridoje prie kompiuterio sėdintys
karininkai linksmakočiu valdo nepilotuojamus lėktuvus ir mygtuko
paspaudimu siunčia raketas į realius taikinius, beje, nerodydami didelių
skrupulų dėl "collateral damage". Aišku, tokiam karui agresijos reikia
mažiau, bet nereikia ir daug drąsos, kas, mano nuomone, kelia pavojų.
Arba Bin Ladeno likvidavimą visa Baltųjų Rūmų viršūnėlė žiūrėjo kaip
realaus laiko trilerį didžiuliame ekrane. Kai karinės operacijos virsta
pramoga, kaip kad gladiatorių kautynės senovės Romoje, tai jau rodo apie
tam tikrą visuomenės ištvirkimą, jos gali tapti savitikslės.