Tema: Re: Demesio! Atsidare naujas bankas "Sekunde"
Autorius: Alvidon
Data: 2011-09-30 21:46:04
Vach, vat ir priėjom iki religijos ;)
Man, kaip iš esmės budistui (pagal pažiūras tsakant), tas "Dievo" kiek rėžia ausį,
na ale jei pakeist kuo nors labiau man priimtinu - konsensusas ;)
Vėlgi grubiai, apatinė riba: žmogus nėr gamtos valdovas, nėr pasaulio valdovas.
Ir tik gyvenant santarvėj su šia mintim įmanoma...

Na ir dar: žinojimas turi būti pilnas, arba geriau jokio... ribas realiai įvertint tiesa
sunkoka, o ir nepastovios jos, kaip ir visa kas pasauly...