Tema: Re: Demesio! Atsidare naujas bankas "Sekunde"
Autorius: abc
Data: 2011-10-12 02:32:38
On 10/6/2011 7:10 AM, RaR wrote:

> Ir vėl toks pats logikos trūkumas: "labai tikėtina, kad bet kokie turėti
> pinigai lengvai ištekėjo, tikintis eilinės dozės..." bet: "Rugsėjo
> 20osios palūkanoms graikai sukrapštė".

Logikos trūkumas galimas tik pas tave, mąstantį siaurais reiškiniais
(gamtos mokslų atstovo-tiksliuko sindromas). Kas gali garantuoti, kad
graikai nepasielgė, kaip JAV? TVF paskolintus pinigus prapylė, o kai
sunku patapo - visiems laikams "pasiskolino" pensijinių fondų, ar kokių
kitų vidinių, grynai iš mokesčių mokėtojų pinigų sukauptų, projektų,
lėšas? :)

> "> Ne "suteiktas", o "pradėtas teikti gabalais" - kame čia esminis
> skirtumas? Jei būtų tuos šimtą mlrd. iš karto davę, būtų geriau? Būtų
> tik daugiau išleidę tą visą paketą ir greičiau prisireiktų naujo.

Skirtumas vertinime situacijos. Tamstai atrodo, kad atėjo TVF ir viskas
susitvarkė. Aš sakau, kad tai tik problemų pradžia. Bet kokiu atveju tai
beprasmis ginčas, nes žmonės subjektyviai vertina tuos pačius dalykus.
Eilinis omnitel newsų pezalas, ir tiek. Gaila net laiko komentuoti.

> Juk kai skoliniesi ne rinkoje, o, pvz., iš TVF, visada taip daroma -
> pinigai teikiami dozėmis, o iki eilinės dozės turi įvykdyti numatytas
> priemones, skirtas biudžeto subalansavimui. Jei reformos nebus vykdomos
> - pinigai į balą, o davus visus pinigus iš karto nebus stimulo stengtis
> siekiant gauti eilinę dozę.

Vienok graikai priemonių nevykdė, bet gaudavo. Vienok latviai irgi gavo
dozių, nors tas jų taupymas tai daugiau ant akių (kaip LT). Ir Dexia
gavo. Ir dar daug kas gaus......kitaip neišeina savo kreivos sistemos
vergams.... ir jokie "JUK" ir "AK" nepadės... kai rinkai ima atsibosti
politikų ir lobistų cirkai, į kovą metamos bet kokios priemonės
palaikyti status quo, ir niekam ten per daug kriterijai nerūpi, nes visi
tarpusavyje susiję.

> Na tai, matyt, tai neišvengiama. Matyt, tokiai tautai dar reikia
> tvirtesnės rankos. Nevaldomas neuždirbtų pinigų švaistymas ir tiesiog
> grobstymas, totalinė korupcija ir pan. tautos moralei ir vystymuisi irgi
> nieko gero neduoda.

Lietuvėlė akivaizdžiai (deja) visais parametrais irgi kitaip nesugeba.