Tema: Re: Demesio! Atsidare naujas bankas "Sekunde"
Autorius: Alvidon
Data: 2011-10-03 18:45:22
Na jei rasiu lietuviškai/rusiškai - paskaityriu. Įkalbėjai :)

Kas link USA ir Irako, tai kas čia keisto, kad tarpininkai
pelnosi. Visi karai kažkam neša pelną. Kitaip nebūna ir
būt negali. Visad atsiras linkusių (ir sugebančių) pažvejot
drumstam vandeny. Tik vat daryti iš to išvadas, kad USA
įsivėlė Irake tik dėl pelno - proto ribotums ir tiek. Bizniui
nėra reikalo sukėlinėti karą, karai ir taip visad vyksta, tik
ne apie visus masmedia šukauja. O jau kariaut dėl naftos -
išvis nesamonė šiais laikais.Vistiek naftos eksportuotojai
pasmerkti pardavinėt naftą, kam dar kariaut ? Naftos
kompanijoms ne taip jau ir svarbu, kiek kainuoja nafta, jie
gyvena iš maržos.

Idealizuot nieko neverta. Tiesiog mano požiūriu USA geriausias
varijantas iš įmanomų. Iš įmanomų "pasaulio policininkų".
Geresnių kandidatų nematau (o daba tai ir išvis kandidatų
nelabai matosi). SNO - visad buvo tik širma bei populistinė
padačka masėms, jin impotentiška ir bevalė. Kas moka pinigus
tas ir muziką užsako. Taip yra ir gerai kad taip yra. Mano
paauglystėj SNO visad balansavo ant bolševizmo ribos.
Apsaugok viešpatie nuo tokios demokratijos.

Kas link Buš Jr. - netaip svarbu ką jis kalbėjo, daug svarbiau
ką jis darė (t.y. kaip tuomet elgėsi USA). O elgėsi man labai
priimtinai. Visgi aš matomai linkstu į ultradešnę/ultraliberalizmą,
visišką nepakantumą komunizmui/fašizmui. Visokius garbinančius
Čegevarą laikau arba proto luošiais arba konclagerių garbintojais.
Pinočeto persekiotojus skiriu ten pat. Vat toks ašei...
Taigis grįžtant prie Naomi Klein - vargu ar jin mani sudomins.