Tema: Re: Demesio! Atsidare naujas bankas "Sekunde"
Autorius: abc
Data: 2011-10-05 23:42:06
On 10/5/2011 7:46 AM, RaR wrote:
> Kai žmogui trūksta logikos, sunku kažką ginčytis: "Paskutinį kartą
> graikai šelpti liepą", bet: "Rugsėjo 20osios palūkanoms graikai krapštė
> patys".

Savo kompleksus į viešumą keliat? :))

Aš turėjau omenyje 6ąjį pervedimą. O tai, kur jie leido prieš tai gautus
pinigus - jų reikalas. Ir visai neaišku kuri graikų mokesčių dalis ką
dengė, o kur 5o pervedimo milijardai ištaškyti...Bet labai tikėtina, kad
bet kokie turėti pinigai lengvai ištekėjo, tikintis eilinės dozės...

 >"Jau seniai Graikijai suteiktas EU pagalbos paketas"

Ne "suteiktas", o "pradėtas teikti gabalais". Tamstą skaitant man
susidaro įspūdis, kad gavo pinigų, ir problemos išsisprendė. O iš tiesų
tai kol kas gavo daug pažadų. Ir kaip ten pasibaigs dar neaišku. Bet aš
mielai mintyse laidoju graikus. Valstybei, kuri realiai per dešimtmetį
neatitiko Maastrichto kriterijų ir kurią paslėptom paskolų dozėm šelpė
nekaltom akytėm mirksėdamas Goldman Sachs - ne vieta ES. De facto tai -
kriminalinė veika (sukčiavimas stambiu mastu), už kurią turi būti
teikiamas teistumas ir sodinama. Bet legaliai viskas gražu, nėra prie ko
prikibti :)

Kaip tokie įvykiai greitai pildo komunistų ir fašistų gretas
Graikijoje.... juk visad atsiras koks avinas, nurodantis bandai
atpirkimo ožį (šiuo atveju - bankai ir valdžia)...