Tema: Re: Demesio! Atsidare naujas bankas "Sekunde"
Autorius: Alvidon
Data: 2011-09-30 23:27:25
Ahoj, komuniaga ? :)
Tai papasakok man daba, kaip ti agresyvūs USA po WWII užgrobę pusę Europos bei visokias
Japonijas su P. Korėjom ti žvėriškavo, didžiai piktindami likusią laimingąją žmonijos dalį, kuriai
švietė Stalino saulė ;)
Kaip jau minėjau - man dzin šūkiai, man tesvarbu realybė (ir lavonų skaičiai). Taigis kur USA
GULAG'as ? Kur USA siuntė sibiruosna vokietukus, japoniukus, bei kitokius engiamiuosius ?
Politika - menas rinktis tarp realių alternatyvų, realių...

Kas link 9/11 - tai ir yra realus pagrindas. Kitkas - tik pretekso ir aukos paieškos. Auka tinka
ir grynai demostracinė, visgi kalba apie civilizacijos išlikimą buvo. Gyvenimas toks - arba tu arba
tave, trečias kelias neegzistuoja. Ir kad USA po 9/11 masiškai nebombardavo (kovrovoe
bombomietanie, kaip ti angliškai - nepamenu) - tai jau yr lūžis vakarų samonėj, kurį muslimai
beje pradžioj traktavo kaip silpnumą (ir savo pergalės garantą), bet suklydo.