Tema: Re: Demesio! Atsidare naujas bankas "Sekunde"
Autorius: abc
Data: 2011-10-12 02:18:14
On 10/6/2011 7:33 AM, RaR wrote:

> [...]

Restruktūrizuotos mažesnės skolos, nei didesnės tęsiant šį cirką? Puiku.
Bankai griūva - atsako už savo neatsakingas paskolas, užuot būtų perimti
mokesčių mokėtojų? Nėra geriau.. Išnyksta pažadai mokėti pensijoms ir
visokioms kitokioms stebuklingos išmokos, kurioms mes pinigų niekad ir
neturėjome? Labai gerai. Verslininkai-provincijos dinozaurai -
"užsilenkia"? Puiku, seniai laukėm - ateina nauja
pamaina....Neproduktyvi darbo jėga ima įgauti tiek atlyginimo, kiek
nusipelno? Irgi gerai. Imama gimdyti vaikus (kaip prieškario metais),
nes antraip nebeįmanoma išgyventi? Taip....Pikti žmonės apimti dar
didesnio pykčio pagaliau ima domėtis ūkio santykiais, užuot drybsoje
priešais TV žiūrėdami šokių dešimtukus? Geriau nebūna....Valiutos
pervertinimas žemėjančia kryptimi? Geresnės žinios eksportuotojams
nėra..... Smunka visi mokesčiai? Puiku naujoms investicijoms
pritraukti.... Dar vyksta kažkokia emigracija? Valio, pagaliau gali
atvažiuoti imigrantų prieaugis, kurie norės užsidirbti lietuvybę
darbais, o ne vien pliaukšti liežuviais... Nyderlanduose (1/3 mažesnė
teritorija) gyvena 16 mln žmonių, ir ten jų vis daugėja. Yra apie ką
komunistuojantiems mužikams pamąstyti....

> Vienas dalykas, kai atlyginimus, išmokas ir pensijas sumažini 10%, bet
> visai kas kita, kai jas tenka sumažini 50%, ar, to nepadaręs, iš viso
> nebeturi lėšų mokėjimams. Ir vienas dalykas, kai nedarbas pasiekia 16%,
> kitas - kai 30-40%.

>Gal tau ir sunku įsivaizduoti, bet visada gali būti
> ir blogiau.

Ar čia man sunku įsivaizduoti?? Tai čia tamsta tą patį per tą patį mala
kaip BAISU kontroliuojamas bankrotas ir KAIP TADA bus blogai lygtai šiuo
keliu toliau einant kada nors būtų geriau...lygtai išlaikyti peg'ą yra
įmanoma.... :)))  Maniau, gal per metus kol manęs čia nebuvo išsigydei
šią ligą, bet žiūriu - diagnozė gilesnė, nei maniau... Tai vat: jei Tu
prieš kontroliuojamą bankrotą, vadinasi - esi UŽ visišką chaosą... už
bedarbystę ne 40%, kaip čia mane bandai gąsdinti, bet 60%+....bet ko čia
stebėtis, ne pirmas, ne paskutinis atvejis istorijoje. JAV turėjo bent
keturias galimybes pasitaisyti per paskutinius 15 metų, bet kaip rodo
istorija, tsakant, galutiniam etape žvangės ginklai (ir čia labai
norėčiau klysti).

> Jokio baliaus Lietuvoje dar nematau. O kad galima kryptingai mažinti
> biurokratiją - tuo neabejoju. Ir galima ją būtų smarkiai mažinti, bet
> geriau pakilimo laikotarpiu, kai nedarbas mažesnis. Tik, aišku, to nebus
> daroma, greičiau atvirkščiai.

Jokio baliaus nematai, sakai? Tai kas čia yra - kai mokesčiai sudaro 50%
biudžeto? Tai ne balius? :)) Keliai iš savų pinigų taisosi, mokyklos iš
savų uždirbtų finansuojamos? Ir lito vertė visai neišpūsta? :)) Tai -
stabilus status quo?? :)) Kiek ilgai, kaip manai?

> Aš kaip tik prieš skolas ir už subalansuotus biudžetus. Bet biudžeto
> pajamoms kritus taip staigiai, kaip Lietuvoje krito 2009 metais, ir
> neturint rezervų, nesiskolinti būtų tiesiog savižudybė - valstybėje
> tiesiog kiltų suirutė.

Baik šiuos "makaronus tautai kabinti" ir vaizduoti geradarį
"subalansuoto biudžeto" šalininką, dar kartą sakau. Jis fundamentaliai
nebesubalansuojamas. Visa tai, ką pasakoji, BUS su esama politika 100%.
Ir bus būtent per tokius, kaip tamsta - besaikio skolinimosi
agitatorius, prisidengiančius mįslingomis priežastimis, neva reikia
gelbėti Joną, Marytę ir Tadeušą (+Jus asmeniškai?).

BET

aš nesakau, kad skolas šiandien reikia mėginti grąžinti ir kad reikia
būtinai pjauti biudžetą, kai kitos savarankiškesnės Vakarų valstybės
kaip tik stengiasi gyventi žemiausių istorijoje palūkanų dėka - tuo
pačiu pūsdamos CB aktyvus, garantuojant bankams (o tuo pačiu - visiems
kitiems) ramesnį gyvenimą. Tiesiog nėra iš ko grąžinti, ir nebus.
Atsižvelgiant į tai, kur ritasi vakarų pasaulis, dabartinėmis sąlygomis
reikia skolintis. Ir kuo daugiau. Tačiau tik su viena sąlyga: jei
valstybininkai atidarytų savo trading deską su žmonėmis, kurie tikrai
žino kur tuos pinigus įkišti vidutiniu-ilguoju laikotarpiu. Tiktai tokiu
atveju. Kitaip - žaidimas su laiku ir situacijos bloginimas.....Ir
baigti vieną kartą reikia užsiiminėti komunizmu - visokiais
merkantilistiškais protekcionizmais (aka neduosim žemės užsieniečiams,
arba visiems laikams nacher atsikratysim emigravusiais atimdami
pilietybes) bei visokių asmenų šelpimu už palūkanas... tie žmonės turi
būti išlaikomi jų šeimų narių. O jei patys dar to nesuvokia - tai greitu
laiku suvoks. Jei viso to nebus daroma ateis Stalinas II ir įves savitą
tvarką. Lietuva - naujausiam savo biurokratiniam marketinginiam plane
patvirtinta kaip drąsi tauta - galės drąsiai raudoti kruvinom ašarom....

P.S. Kaip matai, mano skolinimosi samprata yra priešinga Tavąjai. Tu
verki dėl eko rodiklių smukimo, kurie ir taip smuks. Aš sakau, kad
skolintis reikia tik tuomet, kai skolos re-investuojamos į ateitį. Jeigu
taip nėra daroma - geriau yra valstybės (tuo pačiu - ir bankų, tuo pačių
ir namų ūkių, tuo pačiu ir dalies realaus išpūsto verslo likvidavimas)
kontroliuojamo bankroto procedūra. Baisu?? O kaip gi. Ale kur žmonės
buvo prieš 10, 7, 4 metus? Negi jie, naivuoliai, manė, kad visos jų
nesąmonės nesukels jokių pasėkmių? Gal ir manė, tamstą skaitydami...