Tema: Re: Demesio! Atsidare naujas bankas "Sekunde"
Autorius: Alvidon
Data: 2011-09-27 22:14:43
Na jei rimčiau, tai graikai nenusirito, tiesiog geopolitnių interesų vedami (komunizmo šmėklos
bijodami) vakariečiai Graikiją po WWII per aukštai užritino. Tik tiek. Neatitinka užritinimo
aukštis graikų mentaliteto, vat ir gaunas...
Beje, panašiai tuomet ir su Turkija pasielgė...

Kas link vakarų saulėlydžio - ma kaiptais jau nusibodo ta tema per paskutinius dešimtmečius:
vis laidoja ir laidoja, o reliai dvesia duobkasiai... komunizmas iš bado pastipo, musulmonai
karą pralaimėjo, beliko pralaimėti taiką (ką kolkas sėkmingai ir daro...).

Beje, kažkiek į temą: http://www.menas.siauliai.lt/article/articleview/309/1/13/
man gražus malonus skaitalas, pakeliui galima pamastyt tema "o kas tie vakarai yr ?"