Tema: Re: Demesio! Atsidare naujas bankas "Sekunde"
Autorius: abc
Data: 2011-09-15 01:20:58
Kulverstuk, tikiuosi nesumanysite man imti pasakoti, kad "Swedbanke" yra kur
kas saugiau, nes ten moka vos 3% :))) Tokia neteisinga minčių kryptis netgi
prieštartautų (paradoksas!) bet kokiam investavimo vadovėliui :))

P.S. truputį ne į temą, bet man labiau rūpi toks klausimas: ką VĮ TRANSPORTO
IR KELIŲ TYRIMO INSTITUTAS yra nuveikęs asfalto pinigų vagysčių srityje? Ar
esate nustatę, kuriuose kilometruose asfaltas plonesnis, o kuriuose -
atitinka standartus? Ar esate iškvietę ar bent paskambinę į STT anonimišku
telefonu dėl šių vagysčių? Jums, kaip besirūpinančiais saugaus transporto
infrastruktūra turėtų rūpėti asfalto būklė ir duobių skaičius Lietuvos
keliuose. Tik netikrinkite sąskaitų faktūrų, nes ten viskas atrodo gražiai.
Primenu, kad 1 km asfalto dangos paklojimo kainuoja nei daug, nei mažai - o
1 mln litų (duomenys apytiksliai, bet iš antrų lūpų).