Tema: Re: Demesio! Atsidare naujas bankas "Sekunde"
Autorius: Alvidon
Data: 2011-10-02 20:07:16
Tai visgi prisipažįsti esas komunistinių polinkių ar šiaip plionkė trukinėja nuo mažiau
politkorektiško kalbos tono ? :)

Daba biškis argumentacijos: rėkti "visi jie vienodi, USA lygiai tokie pat bjauriukai
kaip ir CCCP" - mėgiamas komuniagų triukas. O visgi elementari analizė rodo, kad
tas klyksmas visai be pagrindo. Toli nevaikštant, imam ir palyginam Rytų ir Vakarų
Vokietijas, rytų ir vakarų Europas apskritai, Š. ir P. Korėjas. CCCP po WWII
aneksavo dalį užgrobtų teritorijų (tiek vokiškų, tiek japoniškų), USA - nė kvadratinio
centimetro, palyginkim kaip laikė ir kada paleido karo belaisvius, kaip klostėsi
USA okupuotos Japonijos gyvenimas ir Varšuvos pakto šalių gyvenimas, ir t.t. ir pan.
O kaip jau nesyk minėjau: politika - rinkimasis iš realių alternatyvų.

Bet aišku daug patogiau įsižeidusia mina triukšmingai trenkti durimis, nei skausmingai mastyti.

P.S.: yra labai daug bendro mastymo stiliuj, argumentacijoj, simpatijose/antipatijose
tarp komuniagų, arabų extremistų bei visokių antiglobalistų bei kitokių zeitgeististų...