Tema: Re: Demesio! Atsidare naujas bankas "Sekunde"
Autorius: abc
Data: 2011-09-20 00:59:17
On 9/16/2011 1:47 PM, eMJei wrote:
> Nemanau, kad graikija skolinasi uz situs procentus, i rinkas pinigu ji
> jau nebelenda.

770 mln eurų - tai daug ar mažai??? Tiek turi Papadikolou ir biurokratų
ko. atseikėti šiandien, rugsėjo 20ąją, kad padengtų dviejų bondų
palūkanas....., ir jie tikrai kojytes bučiuos, kad tik tokiom (ar bile
kokiomis kitokiomis) palūkanomis laimėtų daugiau laiko ir galėtų dar
kažkiek laiko pasimėgauti vynu žvelgdami per savo svaigųjį balkoną.... o
už balkono nesaldu - pamenu vaizdelį su komunistais, pasikabinusiais
plakatus su kūju ant paties akropolio rūmų...

Priežastys dvi, dėl ko jie šiandien nesiskolina:

a) tikisi pigiau iškaulyti iš ES troikos (ir jiems tai KOL KAS labai
gerai sekėsi)

b) ar įsivaizduoji, kokį pranešimą graikai duotų rinkai, jeigu kas nors
sužinotų, jog jie tokiomis palūkanomis dalino bondus???

Bet kokiu atveju visa tai jau nebesvarbu. 100+ palūkanos reiškia ne ką
kitą, o jau paniką....770 mln eurų - kaip manote, ar šiandien Graikų
valstybinio biudžeto ilgai tampyto bankroto diena?

nelabai susidure su schemom, bet ka uz situs procentus
> perparduodamos turimos obligacijos kaip nors?

na tai jau būtų kvailystė iš graikų ar bet kokios kitokios valstybės
pusės :)) Nusipirkai pažadų krūvą anksčiau - dabar jau sėdėk su jais.
Lauk, kada subręs..

>Kaip isygtyi sitokio
> auskto pajamingumo graikijos obligaciju? SEB vertybiniu popieriuje
> skyriuje kazkaip uz akies neuzkliuvo...

Žr pastraipą aukščiau. Tik dėl tų dviejų priežasčių jų niekas
neparduoda. Bet vienas vokiečių ekonomistas beveik prieš metus sugebėjo
gauti 2 metų už 25% :))

O 10 metų - prašom, tik atverkite piniginę.....man patinka šis
civilizuotas pasaulis :))