Tema: Re: Demesio! Atsidare naujas bankas "Sekunde"
Autorius: Alvidon
Data: 2011-09-27 22:05:24
O aš ir esu elitaristas. Tai mano pažiūros, mano pasaulio matymas. Ir skaitau
kad tai teisingesnis (labiau koreliuojantis su realybe) pasaulio matymas.
Ne liaudies masės statė archtektūros šedevrus, o konkretūs architektai,
ne liaudies masės kūrė menus bei mokslus, o konkretūs davinčiai bei edisonai.