Tema: Re: Demesio! Atsidare naujas bankas "Sekunde"
Autorius: Alvidon
Data: 2011-09-27 21:52:13
Ech, RaR, neidėmiai Marksą skaitėt :)
Marksas (skirtingai nuo pašlėmėko Engelso) visgi buvo nuoseklus
mokslininkas, jis teigė "jei nepasikeis situcija (neatsiras naujų veiksnių)
galima daryti prielaidą, kad vystymasis bus toks_ir _toks". Čia jau
sovietų Marksizmo-Leninizmo protuoliai pripaišė Marksui kažikokias
vizijas ir komunistinius kliedesius. O realybėj jau Leninas sukčiavo
(na arba buvo pusaklis kvailelis) - jau Lenino epochoj tos Markso
įvardytos būtinos sąlygos buvo pakitusios, taigis Leninas neteisėtai
rėmėsi Marksu. Nekalbant jau apie "vėliau"...