Tema: Re: Demesio! Atsidare naujas bankas "Sekunde"
Autorius: Vasaris
Data: 2011-09-30 21:33:26
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:j5vu7c$h5o$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu, nenusiritinėk iki zeitgeisto bei komuniagų lygio ;)

Nusiristi aš galiu nebent pačio vertinimo skalėje. Aš savęs nematuoju pagal tavo įvardintas grupes.

> Elementaru gi - visos ultraliberalios visuomenės yra neagresyvios.

Rimtai? :-)

prašau apibrėžti "agresyvumą" tada.

> O po 9/11 USA rupėjo būtent agresyvumo sutramdymas.

Ko ko? :-)
JAV politika tipo neagresyvi.... :-)))))))))))
Galiausiai, nesvarbu, kad skambės ciniškai, bet vis dėl to - atmeskime masinę žiniasklaidą, nušvietusią 9/11 ir pasižiūrėkime kitų masinių mirčių kontekste - ar tai rimta?
O kiek agresyvumo prisidėjo įvedus krūvą "aktų", kurie tiesiogiai leido JAV valdymo aparatui riboti savo piliečių laisves?

> Visgi žuvo maždaug tiek pat žmonių, kaip Perl Harbore, tik
> ti buvo kariškiai, taigis ne taip skaudu/įžeidžiama., o Japan vistiek
> gavo atomines bombas ryt kol nekapituliavo. Dabar gi USA dar
> liberalesni, taigis ir mažiau agresyvūs - Irakas su Afganistanu
> net normalaus bombardavimo negavo, šlykščiai slunkiškai
> nuolaidžiai elgėsi USA. Bet savo visgi pasiekė.

O jie turėjo *realų* pagrindą bombardavimams? Ir čia klausimas be abejo, ne apie JTO mandatą ar jo nebuvimą.