Tema: Re: Demesio! Atsidare naujas bankas "Sekunde"
Autorius: Alvidon
Data: 2011-10-02 19:54:00
Naomi Klein - kairiuolė. Kiek permečiau akimis jos rašliavą - emocijų
putos, už tų putų argumentacija neįžvelgiama. Daug klyksmo "Friedman
veikia, paludra, atas", ir nė vienos net užuominos į analizę o kuom
gi tai blogai. Man jau paauglystėj išsivystė alergija tokiam stiliuj
(sovietų propaganda lygiai taip veikė). Marksą daug maloniau skaityt :)

Gal gali trumpai - ką ti atrado/įžvelgė link tų "toliau siekiančių planų" ?