Tema: Re: Demesio! Atsidare naujas bankas "Sekunde"
Autorius: Alvidon
Data: 2011-09-30 23:13:44
Vėl ulybnul :)) taip mielai, jaukiai...

Šiaipjau, tiek bliaunantis "tikiu dievą tėvą ir jo vietininką alachą" bei bliaunantis "dievo nėra"
remiasi lygiai tiek pat (ne)pamatuotu tikėjimu (tobiš tarptautiškai - religija) ;)

Oi, ir nereik žmogaus sudievinimo pripaišyt tik Europinei tradicijai. Kokioj Antikoj (oj kaip seniai
iki Šekspyro ir kaip nesusiję su Šekspyru) pilna to iki negaliu. O ir kitose... Bendražmogiška tai...

O kas link esmės ir prasmės - tai mano pasaulėžiūroj tos savokos egzistuoja tik kaip žmonių mintijimo
rezultatas, tobiš netaikytinos nei gamtai, nai visatai, nei gyvybei...