Tema: Re: Revolut +/-
Autorius: Audrius K
Data: 2019-04-26 12:06:43
Vytook's <NO_SPAM_vytautas59@inbox.lt> wrote:
> Tu kažką ne tą aiškini. Pradėk nuo pirmo posto. Pasakiškas keitimo
> kursas man primena pasakiškus MMM piramidės procentus.

Revoliutas tau procentu nemoka. O dirbti galima ir su mažesniais pelnais,
negu dirba švedu bankai Lietuvoje...

 Kuo sūris pigiau
> kainuoja, tuo daugiau pelių ateina.

Na neimk, tikėk jakeliunu ir Linu. Kas draudžia? O protingi pasinaudos
teikiamais privalumais. Nes rizikos NĖRA (ji ne didesne, negu su švedu
bankais).  Spec Linui - pinigu tau rusai iš revoliuto per 3 min (laikas nuo
imetimo i sąskaita iki nemokamo išgryninimo ) pavogti nespės... Bet
nenaudok, juk rusai su savo algoritmais puola...

Audrius K.